استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
سرخط خبرها

سرشاخه‌های اصلی شبکه لایوهای غیراخلاقی دستگیر شدند

  • کد خبر: ۱۱۲۵۵۶
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
سرشاخه‌های اصلی شبکه لایوهای غیراخلاقی دستگیر شدند
رئیس پلیس سایبری کشور از دستگیری سرشاخه‌های اصلی شبکه سازمان یافته‌ای خبر داد که اقدام به انتشار لایوهای غیر اخلاقی و نامتعارف در استان‌های مختلف کشور می‌کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار وحید مجید با اعلام خبر بازداشت سرشاخه‌های اصلی یک باند که اقدام به انتشار لایو‌های غیراخلاقی می‌کردند، در این رابطه اظهار کرد: بر اساس رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی اعضا و سرشاخه‌های اصلی یک باند که به‌صورت سازمان‌یافته در استان‌های مختلف کشور اقدام به انتشار لایو‌های غیراخلاقی و نامتعارف با مصادیق ترویج بی‌بند و باری و پولشویی با استفاده از کارت‌های اجاره‌ای در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و پیام‌رسان واتس‌آپ و تلگرام می‌کردند، مورد شناسایی قرار گرفتند.

رئیس پلیس فتا فراجا ادامه داد: پس از انجام مجموعه اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی فنی، اعضای این باند با هویت معلوم در استان‌های بوشهر، تهران بزرگ، آذربایجان غربی، زنجان و شیراز با رعایت تمام اصول مراقبتی و اخذ حکم قضائی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از بازداشت و توقیف تجهیزات الکترونیکی و مواجهه با ادله جرم به بزه خود اقرار کردند، از تحویل این افراد به مراجع قضائی برای سیر مراحل قانونی پرونده‌شان خبر داد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: طرح‌های عملیاتی پلیس فتا علیه گردانندگان سایت‌ها و صفحات غیر اخلاقی و نامتعارف در کشور به صورت دائمی در کارگروه‌های ویژه در حال انجام است.

مجید با اشاره به اینکه حذف و پاکسازی اینگونه محتوا‌های غیر اخلاقی و برخورد با مجرمان این حوزه مورد درخواست بسیاری از هموطنان است، تصریح کرد: رسیدگی به اینگونه جرائم در اولویت مأموریتی این پلیس قرار دارد و تاکنون تعدادی از این تارنما‌ها در این حوزه مورد شناسایی قرار گرفتند و برخورد با مرتکبان این‌گونه جرایم در حال اجر است.

وی یادآور شد: تعدادی از کاربران و فعالان حرفه‌ای فضای مجازی که با عدم رعایت قوانین و مقررات و عدم توجه به هنجار‌ها نسبت به تولید و انتشار محتوای غیر اخلاقی اقدام کرده‌اند نیز مورد احضار و توجیه و اخذ تعهد قرار گرفته‌اند.

رئیس پلیس سایبری کشور از تمام کاربران فضای مجازی خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات جاری و هنجار‌های کشور در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه در حوزه مذکور موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir  یا تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به جهت پیگیری سریع به این پلیس گزارش کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->